Wie is Natural Pack?

Natural Pack is een familiaal productiebedrijf ten dienste van de voedingsindustrie.

Oorspronkelijk gestart in de natuurdarmensector waarna we ons assortiment uitgebreid hebben naar o.a. coatings voor de voedingsindustrie en sauzen.
Er zijn 2 belangrijke pijlers voor Natural Pack. Enerzijds de flexibiliteit en het efficiënt inspelen op vragen van de klant. Anderzijds is innovatie zeer belangrijk. We zijn dagelijks bezig met nieuwe producten en productiemethodes. Ons doel is nieuwe producten ontwikkelen die probleem oplossend zijn voor de voedingsindustrie.



       
      

Historiek van Naturalpack

1992

Oprichting eenmanszaak door De Waele Wim.
Dit bedrijf was gespecialiseerd in gedroogde, genaaide en opgestroopte dunne darm van het varken.

2000

Onderzoek en ontwikkeling van een gekleefde natuurdarm.

2001

Aankoop en verbouwing van fabriek voor de productie van de nieuwe gekleefde natuurdarm.
Deze darm wordt gecommercialiseerd onder de naam “Twister”.

2008-2009

Onderzoek en ontwikkeling van gelatinevellen op basis van kruiden, groenten, vruchten,…

2009

Aanvang verkoop van natuurdarmen : varkensdarmen, schapendarmen en runderendarmen.

2010

Oprichting BVBA Natural Pack.

2010

Aanvang verkoop gelatinevellen.
Deze vellen worden gecommercialiseerd onder de naam “ Natcoat”.

2010-2014

Ontwikkeling van verschillende smaken van “ Natcoat”.

2014

Start productie warme sausen
Behalen certificaat FSSC 22000

2015-2016

Uitbreiding gamma van verschillende nieuwe soorten natcoat

Onze Missie

Natural Pack, als toeleverancier van de voedingsindustrie, stelt zich ten doel, voortdurend in te spelen op de evoluties in de markt met innovatieve producten en diensten.
Natural Pack focust zich op de volgende waarden :
  • Innovatie : altijd voorlopen, niet meelopen
  • Marktgerichtheid : flexibel inspelen op nieuwe klantenbehoeften
  • Veiligheid : veilig voedsel op een veilige manier produceren
  • Kwaliteit : kwaliteit boven kwantiteit

Natural Pack engageert zich daarom om op een structurele manier te streven naar voortdurende verbetering van die waarden, om op deze manier de lange rendabiliteit  van het bedrijf te waarborgen en te verbeteren, met aandacht voor mens, milieu en maatschappij, in overeenstemming met alle wettelijke vereisten.